Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
m.mironova
Регистриран на: 08 Май 2013 Мнения: 5 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Юни 05, 2013 8:28 pm Заглавие: Неразпечатано заявление |
|
|
Здравейте.
Не успях да разпечатам заявлението по процедурата и платежното.
Не намирам опция за повторен печат в модула по процедурата.
Бланката на заявлението също не намирам качена на сайта.
Информация за банковата сметка на КСБ също не откривам на сайта. Телефоните на рег. София даваха свободно.
Днес изпратих е-мейл с фирмени данни. Пиша и тук.
Надявам се да получа отговор в рамките на 2-3 дни.
Моля за съдействие. |
|
Върнете се в началото |
|
|
m.mironova
Регистриран на: 08 Май 2013 Мнения: 5 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Юни 07, 2013 6:30 pm Заглавие: |
|
|
Отключиха ми профила. Благодаря.
Но си мисля, че е добре да се помисли да има достъп до тази форма за печат и след приключена работа по процедурата. Всичко се случва. |
|
Върнете се в началото |
|
|
ModObsht
Регистриран на: 30 Юли 2008 Мнения: 599
|
Пуснато на: Пон Юни 10, 2013 7:35 am Заглавие: |
|
|
Ако заявлението по която и да е процедура не се разпечатва, тогава имате проблем с Adobe Reader и следва да го преинсталирате. Всяко заявление може да се разпечата с бутона "Контролен печат" за евентуална проверка и след това с бутона "Печат за подпис" се принтира оригинала и се подава в областното звено регистър.
При всякакви проблеми с попълването на заявленията и необходимост от "отключване", можете да се обръщате към експерта в областното звено регистър по седалище на строителя.
ЦЗР
Последната промяна е направена от ModObsht на Пон Юни 10, 2013 1:09 pm; мнението е било променяно общо 1 път |
|
Върнете се в началото |
|
|
m.mironova
Регистриран на: 08 Май 2013 Мнения: 5 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Юни 10, 2013 11:25 am Заглавие: |
|
|
Отчетох, че е възможен проблем при мен.
Но ако нямам проблем с Адобе и в този момент спре тока или нещо подобно, то ще се получи същата ситуация.
Няма възможност за повторен печат на оригиналното заявление, т.е. изпуснеш ли момента за печат и край.
И затова смятам, че отключиха модула, за да попълня наново и разпечатам. А това упражнение се налага точно поради липсата на опция за повторен печат.
Къде има указания за настройки на браузер и текстов четец? Освен Адобе има и други приложения, така че е добре някъде да има информация системата с кое и как работи.
И помислете също така за подаване с електронен подпис. |
|
Върнете се в началото |
|
|
ModObsht
Регистриран на: 30 Юли 2008 Мнения: 599
|
Пуснато на: Пон Юни 10, 2013 2:22 pm Заглавие: |
|
|
Въведената схема на софтуера и последващата обработка на заявленията е организирана така, че след натискане на бутона "Печат за подпис", се принтира един оригинал и електронният формат на заявлението излиза на монитора на експерта в областното звено регистър и не са възможни понататъшни корекции в заявлението. Ако все пак се наложат, се обаждате в областното звено и отключването става незабавно.
С който и да е от браузерите: Internet Explorer, Google Chrome или Mozilla разпечатването е безпроблемно, стига да имате настройката за Аdobe Reader, но както казахме по-горе обикновено проблемът идва от самия Аdobe.
По отношение на подаване на заявление със сертификат за електронен подпис - има немалко предложения в тази посока, така че въпросът предстои да се обмисли и въведе като възможност, но това ще се случи на по-късен етап.
ЦЗР |
|
Върнете се в началото |
|
|
m.mironova
Регистриран на: 08 Май 2013 Мнения: 5 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Юни 10, 2013 3:10 pm Заглавие: |
|
|
Благодаря Ви за отговора.
По телефон обаче ми обясниха, че се ползва само Internet Explorer.
Проблемът се получи с ползване на Мозила. С IE успях да разпечатам формите.
Чудесно е, че се работи по възможността за подаване с ел. подпис.
Специално за процедурата по чл. 20 е възможно това заявление да се изпрати на специално указан е-mail, като съответно заявлението и самото писмо да са подписани с ел. подпис. Подобно на кореспонденцията с НАП например. |
|
Върнете се в началото |
|
|
|